Můj příběh

  • 1999: Můj první počítač

    Můj příběh s počítači začal v roce 1999. Bylo mi 9 a strýc mi přivezl počítač.
    Ukázal na ikonku  Nastavení (tehdy Ovládací panely) a řekl: „Tady neklikej a nic tam nedělej.”

    První den jsem to vydržel, ale začalo mě zajímat, co tam všechno můžu upravit? Nemůžu tam přidat nějaké nové hry?

    Metodou pokus omyl jsem získal za krátkou dobu slušné znalosti Windows 98.

  • 2003: Internet a tvorba webů pro zábavu

    Zpočátku jsem tvořil webové stránky pro zábavu.
    Mezi první vytvořené weby patřily osobní stránky a rozcestníky pro SMS brány.

    PS: Pamatujete si zvuk vytáčeného připojení k internetu?

  • 2005: Proč na ten web nikdo nechodí?

    Vytvořit vlastní webové stránky je super!
    Ale proč na ně nikdo nechodí?
    Adresu nikdo nezná (kromě kamarádů).
    A co vyhledávače? Jak v nich obsadit přední místa?

    Dostal jsem se k jednotlivých technikám optimalizace pro vyhledávače.
    Upravil jsem sms bránu tak, aby obsadila přední místa Google a Seznam (tehdy to bylo poměrně snadné).
    Počet návštěvníků SMS brány rostl.

    Optimalizace pro vyhledávače (SEO) = cílem je dostat web na přední místa výsledků vyhledávání. Ukázka vpravo.

  • 2008: „Dej tam reklamy a vyděláš.”

    Kamarád, který se také zajímal o weby, mi řekl: „Dej na web reklamu a vyděláš.”. Zpočátku mi to přišlo jako nesmysl. Prostudoval jsem různá fóra a rozhodl se to vyzkoušet.

    A opravdu! Návštěvníci klikali na reklamy a já vydělal nějaké drobné.

    Pochlubil jsme se rodičům. Smáli se mi: „Kolik jsi dnes vydělal? Dolar za den?”      (příjmy byly v dolarech)

    Začal jsem uvažovat: „Když na web dostanu 10x více lidí a udělám 10 takových webů, bude to zajímavější!”

  • 2009: Živí mě internetová reklama!

    Nasekal jsem desítky webů a dostal weby na přední místa vyhledávačů.

    Fungovalo to! Vydělával jsem!

    Na vysoké škole jsem vydělal víc než značná část vyučujících, kteří mě trápili u zápočtů nebo zkoušek.

    Přidaná hodnota: umím dostat web na přední místa výsledků vyhledávání (SEO).

    PS: SEO se rychle mění, musíte se učit a zdokonalovat pořád.

  • 2012: Provizní programy a weby na zakázku

    Vyhledávače chtějí poskytovat ty nejlepší výsledky a tím weby s reklamou nejsou. Uvědomil jsem si, že to chce změnu.

    Zapojil jsem do provizních programů, kde platí provizi za objednávku (nákup, sjednanou schůzku, získaný kontakt...). Naučil jsem se udělat přesvědčivý a důvěryhodný web, aby tam návštěvníci objednávali.

    Znalost optimalizace pro vyhledávače a přesvědčivého webu jsem využil při zakázkové tvorbě firemních webů. Weby jim přivádí poptávky a zákazníky.

    Přidaná hodnota: umím udělat přesvědčivý a obchodně výkonný web.

  • 2014: Velký projekt! - Vybudování b2c e-commerce pro velkoobchod drogerie!

    Úspěšně jsem dokončil studium na vysoké škole (Ing.). Dostavila se potřeba posunout se dál.

    Chtěl jsem vlastní projekt, který vybuduju. Vlastní online dítě.

    Naskytla se mi příležitost vybudovat e-commerce pro velkoobchod drogerie ve Zlíně - NOVAK´S International s.r.o.
    Firma již měla e-shop, ale viděl jsem příležitost obrovského růstu.
    Navrhl jsem redesign e-shopu s cílem na vysoký obchodní výkon.

  • 2015 - březen 2017: Drogerie roste a expanduje

    Po zavedení mnou navržených změn se obrat e-shopu zvýšil o 600 % ! Pokračoval jsem dál a zapojil efektivní nástroje online marketingového mixu. Podařilo se mi zajistit stabilizovaný růst Drogerie Xantea.cz a viděl jsem další příležitosti:

    1. Expanze na Slovensko: Zopakoval jsem český úspěch na Slovensku - Novaks.sk.
    2. Výkonnostní online marketing pro elektroniku privátní značky:
      Cíl: maximalizace prodejů elektroniky Nexon - výrobky pro krásu a domácnost. Rostou prodeje i hodnocení výrobků.

    E-commerce jsem měl ve správě téměř 3 roky.
    Celkový nárust obratu přesahuje 25 x násobně
    původní obrat e-commerce společnosti!

    Reference: Ivo Pačinek rozvinul e-shop společnosti NOVAK´S International s.r.o. na úroveň, která je momentálně jedním ze stěžejních pilířů obratu společnosti.
    Jaroslav Peprníček, jednatel společnosti NOVAK´S International s.r.o.



  • Dnes: Skvělá příležitost

    Příležitost starat se o online marketing skvělé značky, kterou považuji za lovebrand.

    O tom až příště.

    Až informace publikuji, upozorním vás na Facebooku. Dejte mé FB stránce like - Ivo Pačinek.

Teď to vypadá jednoduše, ale není tomu tak.
Po cestě jsem narazil na slepé uličky a nezdary, které mne poučily a umožnily mi posunout se dál.

Zobrazit výsledky a úspěchy

Aby vám neutekly užitečné novinky z online podnikání, sledujte mě na Facebooku:

Ivo Pačinek - tvorba webů, rozvoj e-shopů a online marketing
TOPlist
© 2018 Ivo Pačinek      Zásady ochrany soukromí